De voordelen van VOIP bellen met ONLY VOIP
Verruil uw telefooncentrale voor de nieuwe generatie in zakelijke telefonie met ONLY VOIP. Profiteer van unieke features die uw klantvriendelijkheid verbeteren, u kosten besparen en de flexibiliteit van uw onderneming vergroten.
Beleef ultieme controle over uw bereikbaarheid
met de ONLY VOIP APP
Via één slimme app heeft u de regie over uw zakelijke telefonie, waarmee u onder andere uw bereikbaarheid zelf bepaalt. Daarnaast kunt u ongemerkt een gesprek doorschakelen, chatberichten versturen en een klantkaart automatisch openen bij een inkomende oproep.
Features van VoIP bellen
Audio
Spreek met uw mobiele telefoon geluidsfragmenten in of upload deze voor wachtrijen, voicemails en keuzemenu’s.
Voicemail berichten beluisteren en beheren. Visual voicemail in mobiele app.
Wachtmuziek uploaden in mp3 formaat.
Alle geluidsfragmenten in de telefooncentrale eenvoudig beheren.
Bellen
Stel snelkeuzes in.
Direct bellen vanuit de bedrijvengids.
Gespreksopname
Neem automatisch gesprekken op, vind deze terug en luister opnieuw.
Laat notities maken bij gespreksopnames.
Stuur een gespreksopname via e-mail door.
Groepen
Chat met collega’s.
Instellen van Call- en Pickup- groepen.
Organiseer wachtrijen (communiceer de wachttijd & wachtplaats).
Vergaderen
Vergader telefonisch en met beeld met een onbeperkt aantal klanten of collega’s.
Inclusief ‘wachtkamer’, zodat de moderator in controle is over de conference call.
Deel documenten.
Gesprekken sturen
Stuur binnenkomende gesprekken direct door naar de juiste persoon.
Stel uw bereikbaarheid in aan de hand van openingstijden en sluitingstijden.
Beheer instellingen via de ONLY VOIP APP.
Bel mobiel namens een (vast) nummer naar keuze.
Plaats contacten snel en gemakkelijk in groepen en creëer voor elke groep een aparte voicemail.
Keuzemenu's
Keuzemenu’s aanmaken.
FAQ
Toch nog vragen over de mogelijkheden of toepassing van ONLY VOIP? Lees onze FAQ!
1. Wat is VoIP?
VoIP staat voor Voice over IP, wat niet meer betekent dan bellen via het internet.
2. ISDN stopt – wat betekent dit?
Per 1 september 2019 is KPN gestopt met het aanbieden van alle ISDN 1 / 2 en PSTN Meervoudige telefoonaansluitingen.
3. Welke diensten liepen eigenlijk via ISDN?
ISDN verbindingen werden gebruikt om meerdere telefoonaansluitingen op één lijn aan te sluiten, maar ook alarm-, fax- en pindiensten maakten gebruik van het ISDN- en PSTN-netwerk. Dit is het moment om te kijken naar het beste alternatief voor de huidige ISDN diensten. Wij bieden hiervoor passende en toekomstgerichte oplossingen voor uw organisatie en geven u graag advies.
4. Kan VoIP met een vaste telefoon gebruikt worden?
Ja, er zijn speciale VOIP-toestellen beschikbaar.
5. Wat zijn de maandelijkse kosten?
Dit is sterk afhankelijk van uw wensen. Wij rekenen met het aantal gebruikers. Prijzen beginnen bij € 10,- per maand per gebruiker. Hiervoor krijgt u een volledig werkende online telefooncentrale ‘in de cloud’.
6. Als iets niet werkt of als ik iets niet snap – is deze service dan inbegrepen?
Wij vinden een goede service meer dan belangrijk! Wij staan altijd klaar voor elke vraag of wijziging in de centrale. Bij ONLY VOIP is dit altijd inbegrepen in de prijs.